Monday, October 25, 2010

Lagi 2 batang gigi kena cabut

Disebabkan appointment dgn Klinik Dr. Zarin tersangatlah lama lagi. So aku nak cabut je gigi aku lagi 2 batang ni kat klinik lain. Staf kat klinik dr. Zarin tu bg surat refer untuk aku g klinik  gigi yang lain. Mula2 aku nak je pegi klinik kerajaan kat Bangi. Tapi sampai je kat sana time tu kul 8.30 orang ramai giler. So aku tukar plan g klinik lain. Aku g Klinik Pergigian Asnaani yang dekat area Bangi gak. Time tu org xde, yelah pagi lagi kan. Tanya harga dulu kut2 mahal. Tapi bila dengar harga ok je terus aku on je cabut gigi kat situ.

Time nak keja injection tu cam sebelum ni jugak aku mintak dr. sapu ubat kebas dulu, takut beb. So kenalah tunggu lama sket. Aku rasa mesti husben ku bosan tggu lama kt luar tu. Dalam hati mintak dia sabar bnyk2 ye. Time nak cabut agak susah sket sebab dr. perempuan. Kederat dia mana sama dengan dr. lelaki. Papepun tetap tercabut jugak gigi aku yang sihat walafiat tu. So pasni berehat je di rumah sebab dapat mc. Tunggu appointment untuk pasang band kat klinik dr. Zarin lak pasni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.