Monday, October 25, 2010

Projek Apron

Bulan puasa itu hari Kak Intan suh buatkan apron untuk anak dia Arif. Apron ni untuk Arif bawak g sekolah untuk kelas melukis. Kak Intan kata selalu Arif balik je baju dia kotor penuh dengan colour.

Tapi disebabkan ketidak sihatan aku, aku buat lepas raya. So bermulalah projek aku membuat apron untuk Arif. Tapi ada request terbaru dari Kak Intan, dia mintak aku buat untuk ketiga-anak anak dia. Yelah kang abg je yg ada, adik-adiknya mesti mengamuk nak jugak. So kenalah buat 3 apron. Takpelah janji masyuk.

Tada inilah hasilnya, aku sulamkan nama untuk setiap apron, so takdelah berebut nanti. Untuk Arif memanglah senang nak bezakan sebab beso. Tapi untuk Aniq n Airil ni sama size, diorang pun sama besar. Bila dah siap, aku suh Kak Intan datang amik. Anak-anak dia suka betul n siap pakai, padahal masa tu abah diorg nak bawak g mancing. Papejalah korang. Disebabkan balance kain banyak lagi, Kak Intan request untuk buat apron dia pulak. Ha ha ha ...maknya pun teringin. Tunggu nanti buat apron maknya pulak ye..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.